سیستم حفاظت پیرامونی کابل های میکروفونی

تجدید بنا و توسعه کیش
تجدید بنا و توسعه کیش
سیستم حفاظت پیرامونی کابل های میکروفونی

توضیحات سیستم: حصار پیرامونی اولین مانعی است که یک متعارض، خرابکار، دزد حرفه‌ای و یا تروریست آموزش دیده با آن مواجه می‌شود بنابراین هوشمند‌سازی محیط پیرامون و بازدارنده بودن آن اولین مرحله حفاظت از هر مکانی می‌باشد.

سیستم حفاظت پیرامونی فنس هوشمند میکروفونی ( فلکسی گارد )  شامل سنسورهای خاص قابل نصب شدن بر روی انواع حصار و فنس محیطی میباشد که حصار پیرامون را هوشمند نموده و تعارض یک متجاوز را به حصار نمایش می دهد و برای حفاظت از انواع فنس ها در برابر بالا رفتن و قطع کردن، تخریب حصار یا دیوار، نفوذ از زیر زمین، طراحی مخصوص شده است. همچنین این سیستم راه حلی معتبر و مقرون به صرفه، برای حفاظت از فضا و محتویات داخلی ساختمان ها ارائه می دهد. به این ترتیب که سیستم هشداردهنده مرکزی  می تواند محل انواع تعارضات به دربهای ورودی، دیوارها و حصارها را شناسایی نموده و اعلام هشدار نماید.

 

عملکرد سیستم

محیط حفاظت شده به مناطقی با متراز 10 تا 200 متر تقسیم می­شود تا محل مورد تعارض به درستی شناسایی شود. طول این مناطق بر اساس این­که آیا از دوربین‌های مداربسته، پروژکتورها و سیستم‌های صوتی جهت حراست و کنترل این محیط استفاده می­شود یا خیر، تعیین و طراحی می­گردد. سپس بر روی حصار هر زون کابل میکروفونی خاص و یا سنسورهای میکروفونی نصب می‌گردد که سیگنال‌های صوتی و لرزشی حصار را به طور کامل پردازشگر زونها ارسال می‌کند.

هر دو منطقه یا زون توسط یک دستگاه پردازشگر کنترل شده و با تجزیه تحلیل سیگنال‌های سنسورها و تفکیک سیگنال‌های ناشی از تعارض مانند بریدن، بالا رفتن، تخریب پایه‌ها یا دیوار و … از سیگنال‌های باد و باران و سایر نویزها هر نوع تعارض و وارد کردن هرنوع آسیب به خود سیستم را مشخص کرده و به مرکز کنترل اطلاع می‌دهد.

ویژگی های سیستم
  • قابل اتصال به حصار موجود
  • تشخیص برش، صعود و تخریب
  • قابلیت ارتباط با سیستم‌های حفاظتی و مدیریت و کنترل آنها
  • نرخ تشخیص بالا
  • پردازش دقیق سیگنال‌های دیجیتال
  • کمک به مدیریت و متمرکز و مفید نیروهای حراست
  • تعمیر و نگهداری آسان

 

شرکت تجدید بنا و توسعه کیش

دریافت مشاوره

حفاظت الکترونیک مدرن و هوشمند با مدیریت متمرکز

خانه درباره ماتماس با ما